mogen kvinna sex

Hur man attraherar en äldre kvinna
Om du vill ha en mer erfaren partner måste du först förtjäna hennes respekt.

mogen kvinna sex

Undrar du hur du kan attrahera äldre kvinnor? Här får du lära dig fördelarna med att dejta äldre kvinnor och hur du kan njuta av dem.

 


Om du är den typen av ung man som känner ett behov av att söka en mängd olika sexuella erfarenheter (det är för övrigt inget fel med det), så tycker jag att du någon gång bör ha en relation med en äldre kvinna. Även om det bara är för en kortare tid kan du lära dig saker om dig själv och det motsatta könet som du förmodligen inte skulle få reda på genom att dejta ett dussin tjejer i din egen ålder.

Min erfarenhet av äldre kvinnor

Den första äldre kvinnan jag låg med förändrade min syn på sex och relationer dramatiskt till det bättre. Jag var i början av tjugoårsåldern vid den tidpunkten och hade bara haft kontakt med tjejer i min egen ålder. Hon var i början av trettiotalet (åldersskillnaden var ungefär tio år), och vi lärde känna varandra genom en lokal säsongsgemensam grupp.

När gruppens möten upphörde fortsatte vi att träffas tillfälligt, tills jag en kväll fann modet att göra ett försök. Jag var nervös; vid den tiden bodde jag på en väns soffa och hade nästan ingen inkomst. Jag kunde inte förstå varför hon var attraherad av mig... men jag kunde inte komma på någon annan anledning till varför hon skulle tillbringa så mycket tid med mig.

Det slutade med att vi njöt av natten tillsammans hemma hos henne, och bara så där blev sex en regelbunden del av vårt förhållande som varade tills hon lämnade området för en ny karriär.

Nu är jag i början av trettiotalet och under de senaste tio åren har jag umgåtts med ett antal mogna kvinnor från mitten av trettiotalet till mitten av fyrtiotalet. Om jag ska vara ärlig är ålder egentligen ingen faktor för mig på ett eller annat sätt. Allt handlar om sexuell kompatibilitet, men det beror på att jag är kinky som en förrullad elkabel.

8 fördelar med att dejta en äldre kvinna

Här är bara några av de saker jag älskar med intimitet med äldre kvinnor:

  • De vet vad de vill ha och är inte rädda för det.
  • De är bättre på att kommunicera, vilket innebär bättre konversationer (och eventuellt sex).
  • De är mindre benägna att reagera utan att tänka
  • De är mer benägna att intressera sig för och stödja dina passioner.
  • De är mindre benägna att vara beroende av dig (känslomässigt, ekonomiskt osv.).
  • Du behöver (vanligtvis) inte oroa dig för att deras föräldrar inte tycker om dig.
  • De har vanligtvis mer sexuell erfarenhet och är ofta mer äventyrliga.
  • De är mer benägna att tolerera dina dåliga vanor.

Om dessa skäl inte räcker för dig, kan du få en fördel av min personliga erfarenhet: äldre kvinnor kan vara otroligt förföriska. Jag vet inte om de bara vet vad män vill ha på grund av sin erfarenhet, eller om de gör en extra ansträngning för att överbrygga åldersklyftan, men de flesta av de mogna tjejerna som jag har legat med har varit exceptionellt uppskattande och dedikerade till att tända mig.

Hur man attraherar en äldre kvinna

De flesta äldre kvinnor önskar en dikotomi hos en yngre man, vilket kan vara svårt att erbjuda. De vill ha någon som respekterar deras mognad, men som inte behandlar dem som om de vore "gamla". Du behöver inte oroa dig så mycket för att vara vältränad eller snygg. Som tidigare nämnts tenderar mogna kvinnor att ha en hög sexdrift och skäms inte för att få vad de vill ha som de kanske gjorde i yngre år.
Istället för att pryda dig, sätta på parfym (det är parfym även om du kallar det kroppsspray) och vaxa bilen, oroa dig för följande; du måste ha intressanta saker att prata om, du måste ha mål i livet och du bör verkligen kunna prestera i sängen. En av de viktigaste anledningarna till att äldre kvinnor gillar yngre män är deras virilitet, så om du känner att det finns någon chans att det finns problem med din sexlust, tänk på att låta henne veta det på förhand. Hon kommer förmodligen att respektera dig för att du erkänner det, och du kommer att vara mindre pressad.
Det är dock att gå lite i förväg. Först måste du fokusera på attraktion och förförelse, så här är stegen för att attrahera en äldre kvinna.

  • Var direkt. Det betyder inte att du är otrevlig, men hon a) har inte tid med ditt skitsnack och b) har hört allting förut. Hon är intresserad av dig, var intresserad av henne och var inte blyg för det.
  • Gör ett intryck. Detta är lite mer utmanande än att bara köpa en present (hon har förmodligen det mesta hon behöver... utom tydligen en bra man). En riktigt rolig dejt kan göra jobbet, men det kan också vara att imponera på allvar på henne mellan lakanen (jag går före mig själv igen). Använd ditt omdöme baserat på hennes personlighet och kämpa på ett sätt att skapa ett bestående minne.
  • Var inte behövande. Det sista de flesta äldre kvinnor vill är att vara en yngre killes vårdare. Det skulle få henne att känna sig som din mamma, vilket förutom att det har sina egna problem understryker åldersskillnaden mellan er. Lite självständighet kan räcka långt, och att vara bekväm med att tillbringa tid åtskilda gör att hon kommer att njuta ännu mer av ditt sällskap.
  • Var en gentleman. Majoriteten av mogna kvinnor har träffat tillräckligt många olika män för att inse att idioter inte är diamanter som kräver polering; de är bara idioter. Så gör en extra ansträngning för att vara artig. Hon kommer att veta att du försöker, och det är i stort sett hela poängen.
  • Gör henne upphetsad. Detta är lättare än många män tror, eftersom du bara kan fråga henne vad hon gillar. Jag brukar ha det här samtalet med kvinnor som jag överväger någon form av relation med. Det kan vara ett bra sätt att närma sig ämnet, och äldre kvinnor är förmodligen i genomsnitt ännu mer benägna att vara mottagliga för ett intimt samtal.
  • Var ärlig. Om du inte är nöjd med något, säg det till henne. Om du vill prova något med henne, säg det definitivt till henne. Erfarenhet gör människor generellt sett mer öppna och förstående. Även om det säkert finns undantag från detta, om du lär känna en äldre kvinna och känner att hon kan vara mottaglig för en idé, finns det en god chans att hon kommer att vara det.
Sista tankar om hur du lockar mogna kvinnor

Nu när du har förstått den allmänna ramen för att attrahera en äldre kvinna, hur ska du använda den? Kom ihåg att behandla henne med respekt, ha ett öppet sinne och följa de sex steg som beskrivs ovan. Snart kan du finna dig själv njuta av alla fördelarna med ett förhållande med en äldre kvinna. Kalla henne bara inte för puma. Vissa tycker det är roligt, andra tycker det är förolämpande, men få kommer att ta det som en komplimang.

Kommentarer

Meet the pretty, mature MILF from Scandinavia

Meet beautiful, mature MILF from Sweden